АТ «Чернігівобленерго» має далеко не один канал для інформування споживачів електроенергії про зареєстровані тимчасові перерви в електропостачанні, які досить успішно працюють, при цьому Товариство не припиняє вдосконалювати їх і додавати нові.

– Із січня цього року в нас функціонує оновлений «Особистий кабінет E-Svitlo» для споживачів. І саме зараз ми запустили його нову функцію –інформування про тимчасові перерви в електропостачанні за допомогою електронної пошти, – пояснює начальник кол-центру АТ «Чернігівобленерго» Олександр Шабалін. – Споживач (причому як побутовий, так і юридичний), який користується «Особистим кабінетом E-Svitlo», при реєстрації обов’язково зазначав адресу своєї електронної пошти. Власне, вона і є логіном для входу в особистий кабінет. От на ці електронні адреси і надсилаються повідомлення про зареєстровані тимчасові перерви в електропостачанні з будь-яких причин. Отож якщо ж ви поки що не зареєстровані в «Особистому кабінеті E-Svitlo», є гарний привід зробити це.

Що ж саме споживач зможе побачити у повідомленні?

– У листі буде вказана уся наявна інформація за певною адресою (а якщо це юридична особа, то в листі буде зазначено ще й ЄДРПОУ) і певним особовим рахунком – період, протягом якого триватиме перерва в електропостачанні, і її причина. Наприклад, виконання робіт на лінії електропередач чи повітряній лінії, пошкодження обладнання електричних мереж або ж оперативні перемикання. Таким чином ми хочемо розвантажити операторів нашого кол-центру і розширити межу додзвону для тих, хто не користується особистим кабінетом і не має доступу до Інтернету, – зазначає Олександр Вікторович.

Зупинятися на цьому у вдосконаленні своїх сервісів компанія не збирається.

– У нас ще є мобільний додаток «E-Svitlo Chernihiv». Так от ми плануємо, що вже у недалекому майбутньому його користувачам надходитиме пуш-повідомлення з інформацією про тимчасові перерви в електропостачанні. Споживач передивиться повідомлення, натисне кнопку, щоб було видно, що воно отримане, і все – ми будемо знати, що споживач попереджений про перерву в електропостачанні, а в нього буде можливість підготуватися до неї. У випадку ж аварійної ситуації він принаймні знатиме її причину і прогнозований час закінчення відновлювальних робіт.

Нагадаємо, окрім «Особистого кабінету E-Svitlo» та мобільного додатку «E-Svitlo Chernihiv», дізнатися інформацію про тимчасові перерви в електропостачанні також можна за допомогою чат-ботів АТ «Чернігівобленерго» у Viber та Telegram, а також у розділі «Планові та аварійні відключення» на офіційному веб-сайті АТ «Чернігівобленерго»за посиланням https://chernihivoblenergo.com.ua/power_outages.