Інформаційно-консультаційний центр АТ «Чернігівобленерго» був створений у відповідності до вимог постанови НКРЕ України № 299 від

12 березня 2009 року. Його основна мета – підвищення якості обслуговування споживачів електричної енергії області. І з цим його працівники справляються без перебільшення на відмінно всі ці 12 років.

Зараз в ІКЦ працює шестеро тендітних дівчат, на кожній з яких лежить величезна відповідальність – постійно підтримувати позитивний імідж компанії, і в той же час представляти інтереси споживачів, надаючи їм відповіді на найкаверзніші запитання. Повірте, часто це доволі непросто.

– Інформаційно-консультаційний центр – загальнодоступний для всіх споживачів електричної енергії – як юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, так і населення. Кожному, хто хоче звернутися за консультацією, спеціалісти центру на безоплатній основі нададуть інформацію в межах ліцензійної діяльності компанії, – пояснює начальник ІКЦ АТ «Чернігівобленерго» Наталія Кир’ян. – Часто нам закидають, що в ІКЦ немає вільного доступу, оскільки сторонніх осіб у приміщення Товариства не пропускає служба охорони, проте це неправда. Якщо споживач хоче отримати консультацію особисто, він просто говорить про це службі охорони, і ми обов’язково зустрічаємось із ним і спілкуємось наживо. Не робили цього лише останній час – коли в місті діяли карантинні обмеження через коронавірус.

Перелік питань, які входять до компетенції ІКЦ і з якими споживачі можуть сюди звернутися, доволі широкий:

  • особливості договірних відносин з оператором системи розподілу (ОСР) та оформлення/переоформлення договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії;
  • надійність електропостачання та якість електричної енергії;
  • тарифи на розподіл для юридичних та фізичних осіб;
  • порядок та причини припинення послуги з розподілу електричної енергії;
  • купівля, експлуатація й обслуговування засобів обліку електроенергії, встановлення засобів обліку електроенергії диференційованих за періодами часу (багатотарифних) тощо та порядок оплати за надані послуги;
  • права, обов’язки та відповідальність оператора системи розподілу та споживача електричної енергії;
  • нормативні документи, які регулюють відносини в сфері електроенергетики.

– Також у межах своєї компетенції ми здійснюємо листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами, – говорить Наталія Олександрівна. – Якщо ж між споживачем та Товариством виникають суперечності або якісь конфліктні ситуації, їх розглядають на Комісії ІКЦ, до складу якої входять представники АТ «Чернігівобленерго», Сектору НКРЕКП у Чернігівській області та Управління Держенергонагляду у Чернігівській області. Окрім того, на Комісію ми запрошуємо представників Антимонопольного комітету та органів місцевого самоврядування тощо. Отам є можливість комплексно розглянути проблему. Знову ж таки через пандемію останнім часом засідання Комісії проходять у режимі конференц-зв’язку в Skype, проте до них приєднуються як фахівці з профільних напрямків Товариства, так і споживачі. Усі проблеми обговорюємо в ході онлайн-спілкування, результати розгляду оформлюємо протоколом. Якщо ж не дійшли згоди, пакет документів (зауваження відповідних членів Комісії ІКЦ, проєкт відповіді споживачу та всі зібрані матеріали) направляємо за належністю для вирішення порушеного у зверненні питання до НКРЕКП або Держенергонагляду.

Зі створенням кол-центру всі усні звернення споживачів телефоном переважно перенаправились туди, проте в ІКЦ вистачає роботи і з письмовими зверненнями та запитами контролюючих органів. За минулий рік їх тут обробили 1370, за перше півріччя цього року – 533. І найбільше запитань та скарг стосувалося якраз-таки надійності та якості електропостачання. Минулого року звернень на таку тематику було 836, цього року – 337.

– У силу своїх можливостей намагаємось допомогти кожному споживачеві, адже розв’язання таких проблем – і в інтересах компанії, – каже Наталія Кир’ян. – А питання підвищення якості та надійності електропостачання в АТ «Чернігівобленерго» і взагалі стоїть на першому місці. Головне, що мають розуміти споживачі – компанія максимально намагається покращити свою роботу саме для їх комфорту, і, за бажання, будь-яку проблему з нею можна розв’язати мирним шляхом.

Тож якщо у вас виникли якісь запитання або ви зіткнулися з непорозуміннями з питань щодо розподілу електричної енергії або надання інших послуг Товариством, звертайтесь до нашого ІКЦ за адресою: м. Чернігів, вулиця Гонча, 40 або за телефоном (0462) 654-107. Тут вам завжди радо допоможуть і підкажуть найкращий варіант розв’язання вашої проблеми!