Понад три роки тому АТ «Чернігівобленерго» вирішило запровадило новий спосіб передачі показів лічильників електроенергії – через бот-аккаунт Товариства у Viber.

– Це була ініціатива невеликої групи фахівців компанії, – говорить начальник кол-центру АТ «Чернігівобленерго» Олександр Шабалін. – Тоді ніхто не задумувався, що він може стати одним із найпопулярніших способів передачі показів електроенергії. Пам’ятаю, якою була наша радість, коли у цього чат-аккаунту з’явилося перших 5-10 тисяч підписників. І якщо спочатку це, дійсно, був проєкт виключно для передачі показів, то тепер він переріс у дещо більше – ресурс для широкого інформування споживачів електроенергії. Уже зараз з його допомогою ми попереджаємо споживачів про тимчасові перерви в електропостачанні, нагадуємо про період передачі показів електроенергії, а в найближчому майбутньому плануємо додати ще й функцію діалогу – зараз фахівці товариства працюють над налаштуваннями, за допомогою яких через чат-бот споживач зможе повідомити про відключення електроенергії, проблеми з лічильником, звірити правильність зафіксованих показів електролічильника тощо.

Варто відзначити, що останнім часом бот-аккаунти стали доволі популярним способом комунікації зі споживачами серед операторів системи розподілу електроенергії. І в першу чергу це доводять цифри. Наприклад, якщо минулого року за допомогою Viber-боту покази лічильника щомісяця передавало від 50 до 70 тисяч споживачів нашої області, то тепер ця цифра виросла до 110-115 тисяч, що становить біля 25% від кількості активних побутових споживачів електроенергії! Окрім того, бот-аккаунт в АТ «Чернігівобленерго» не один – за таким же принципом як і Viber-бот тут працює чат-бот у Telegram. Щоправда, там підписників менше – близько 15 тисяч, однак і ця цифра постійно росте.

– І це гарна тенденція, яку ми сподіваємось продовжити, – каже Олександр Шабалін. – Окрім того, Товариство не припиняє роботи зі створення нових способів комунікації зі споживачами. Загалом компанія робить усе, щоб стати ближчою до споживачів, їм же залишається лише обрати той спосіб комунікації, який буде найзручнішим.

Ви ще не встигли ознайомитися з роботою наших чат-ботів? Тоді переходьте за посиланнями https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber (Viber-bot) та tg://resolve?domain=ChernigivOEbot (Тelegram-бот) і користуйтеся. Це направду дуже зручно. Перевірте самі!