За даними Міністерства охорони здоров’я України, з 11 травня у «червоній» карантинній зоні не залишилося жодної області. 8 областей віднесли до «помаранчевої», решту 16 – до «жовтої». Потрапила до «жовтої» зони і Чернігівщина. А отже уже із 12 травня АТ «Чернігівобленерго» відновлює повноцінне обслуговування замовників послуг та споживачів електроенергії в усіх сервісних центрах компанії. Однак не варто забувати, що коронавірус ми ще не подолали, а отже протиепідемічних заходів, які діятимуть протягом адаптивного карантину, ніхто не відміняв. Саме тому обслуговування споживачів електроенергії відбуватиметься лише за умови їх дотримання. Зокрема перед відвідуванням сервісних центрів споживачам має бути проведений температурний скринінг, перевірена наявність захисної маски та дотримання соціальної дистанції.
Тим же, хто звик усі свої питання вирішувати онлайн, нагадуємо, що покази лічильника можна передати через:
- особистий кабінет E-Svitlo – https://cn.e-svitlo.com.ua/
- Telegram-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_telegram
- Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber
- онлайн-форму без реєстрації на сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua/regfree
- мобільний додаток E-Svitlo – завантаження у PlayMarket за посиланням https://play.google.com/store/apps/details?id=com.choe.superbill&fbclid=IwAR0V7fCesxFB8TKd6kfHeF6dSQGvGmqRq6Xr9k86mQ6WJ79njq-XbmGPw-I
Повідомити про проблеми з електропостачанням або аварійну ситуацію:
- через нашу форму зворотного зв’язку на веб-сайті – https://chernihivoblenergo.com.ua/#contacts (внизу головної сторінки), зазначивши у своєму повідомленні точні дані споживача – повне ім’я, точну адресу та номер особового рахунку, що складається з 9 цифр;
- Telegram-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_telegram
- Viber-bot – https://chernihivoblenergo.com.ua/in_viber
З додатковими ж запитаннями звернутися до операторів кол-центру за номерами 0-800-210-310 та (0462) 772-901.