Ввечері 29 липня Чернігівщиною пронісся буревій, що супроводжувався зливою. Як наслідок, у населених пунктах області масово підтопило вулиці й повалило десятки дерев. Усе це не могло не вплинути на стан електромереж – на ранок 30 липня було відключено 21 ЛЕП 10кВ та 12 ЛЕП 10 кВ частково, а також 353 трансформаторні підстанції. Без електропостачання залишилися мешканці 68 населених пунктів: 66 – у Чернігівському районі і по одному – у Корюківському і Ніжинському. Ліквідовувати наслідки аварійних відключень виїхало 48 бригад АТ «Чернігівобленерго», у складі яких перебуває 126 працівників.

– За статистикою, причиною третини всіх обривів повітряних ліній електропередач є неналежне утримання зелених насаджень в охоронних зонах повітряних ліній. При падінні гілки дерев обривають дроти, а інколи навіть ламають опори, чим створюють чималу небезпеку для оточуючих, – попереджають енергетики. – На жаль, ця проблема носить регулярний і масовий характер, а питання розчищення трас повітряних ліній електромереж щороку стає для енергетиків справжньою проблемою. Тому споживачі мають усвідомити, що вони, як господарі зелених насаджень, зобов’язані вчасно видаляти аварійні і сухостійні дерева, обрізати сухі і зламані гілки, а також слідкувати, щоб гілки дерев не наближалися до дротів. Лише в такому випадку обривів під час негоди буде менше, а відповідно – менше споживачів страждатимуть від перебоїв у електропостачанні.

Нагадуємо: дізнатися про тимчасові перерви в електропостачанні (час початку перерви, причину та орієнтовний час відновлення електропостачання) можна за допомогою:

  • мобільного додатку «E-Svitlo Chernihiv» (інформація відображається при перегляді особового рахунку);
  • сервісу «Особистий кабінет E-Svitlo» (інформація також відображається при перегляді особового рахунку);
  • чат-ботів АТ «Чернігівобленерго» у Viber та Telegram (зараз фахівці товариства працюють над налаштуваннями, за допомогою яких чат-боти самі надсилатимуть повідомлення за наявності зареєстрованої тимчасової перерви в електропостачанні);
  • розділу «Планові та аварійні відключення» за посиланням https://chernihivoblenergo.com.ua/power_outages на офіційному веб-сайті АТ «Чернігівобленерго» (для користування треба обрати тип перерви в електропостачанні (або всі разом), дільницю (із списку) та зазначити інтервал дат (за замовчанням встановлюється поточна дата)).

Тож усіх споживачів, які є користувачами мережі Інтернет, закликаємо скористатися саме цими способами і не перевантажувати лінії кол-центру Товариства, що стається щоразу під час масових аварійних відключень електропостачання. Цей раз винятком не став, але ситуація ускладнюється тим, що період аварійних відключень збігся із періодом передачі показів електролічильників. Тому, щоб дати змогу поспілкуватися з операторами тим, хто Інтернетом не користується, перевірте спочатку, чи не внесена ваша адреса у список тимчасових перерв в електропостачанні ще до моменту вашого звернення.